Dimma..

Sitter just nu och ska äta lite frukost. Som vanligt blir det müsli med valio-yoghurt Litchi/Äpple. Den är så himla god!
När Rikard gick imorse fick jag en skräckbild när jag tittade ut, det såg lixom ut precis som när det snöar ute. Och jag låg och tänkte för mig själv att det är ingen ide att grubbla på det, om det nu gör det så är det borta tills jag vaknar. Och Rikard sa inget heller om att det snöade så antog att jag hade fel. Och det hade jag. Men det jag såg var istället den tjocka dimman som fortfarande är kvar. Den är riktigt tjock också.. Man ser inte ut mycket genom fönstret! Men tror det kan bli fint på dagen idag ändå, och jag ska ut till Stenungsund och skriva tenta över nätet.. Undra hur det ska gå? Men som tur är så sitter vi ner alla tjejer i vår basgrupp och mysar och hjälper varandra så det ska nog gå toppen!

Sedan ska jag ju till optikern för en ny synundersökning idag också, hoppas att synen inte försämrats bara för att jag slarvat så! Men ska iallfall bli skönt att få ett par glasögon man kan variera sig med när man bara är hemma eller om man ska iväg snabbt och ska köra bil etc. Gäller bara att man vänjer sig vid att se ut som en glasögonorm då och då ;)

Nej, nu får jag skynda mig lite, ska ta nio bussen ner till Bohus där Cattis hämtar upp mig så kör vi mot Stenungsund där Ellen och Pernilla väntar!

Cya! (Håll tummarna för fint väder idag också..)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så tråkigt med sånt här väder =( man blir så trött.. men men..hehe =P Hoppas din syn inte försämrats då, själv ska jag kolla min imon :P haha!

2009-04-03 @ 11:42:04
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0