Förkyld som tusan..

Ja, då var det söndag då. Vi hade verkligen en jättemysig och bra dag igår. Tyvärr blev det ingen fisk, inte ens ett napp.. Men det var härligt väder ute vid havet så det var bara skönt att komma ut lite. När vi kom hem så åkte vi upp till mamma och lagade mat tillsammans, gjorde klyckling med ris och currysås och det var så härligt att vi kunde sitta ute på altanen och äta. Så himla underbart! Efter att vi ätit så la vi oss i biorummet och kollade på två av dem första Beck-filmerna i den nya serien filmer. Dem hade jag inte sett, blev så förvånad att jag kunnat missa dem första filmerna. Men nu är dem iallfall sedda och dem var bra som alla andra. Lite andra skådisar med också, Per Moberg, som numer är känd som tv-kock var ju polischef, haha det var lite lustigt att se. Han är ju hel-go på tv när han lagar mat!

Vi bestämde oss för att sova där uppe för det blev sent och mamma och Mikael har ju en vattensäng, och man ska ju ta tillfället i akt att sova där när vi är helt ensamma. Fastän jag tycker det är lite läskigt att vara i det stora huset när inte massa folk är hemma. Haha.

Idag är jag vrålförkyld, värre än igår.. Huvudet är tungt och jag vill egentligen bara sova, fastän jag inte kan.. Och självklart då så har jag kvar intervjuerna att fixa till eftersom inspelningen inte blev speciellt bra på det gamla bandet, men mamma skulle se om hon hittade ett nytt band annars får jag köra på det som finns. Inte mycket att göra åt.
Enda jag hoppas på är att jag ska bli bättre eftersom det är skolvecka nu, och vill inte missa träningen. Men vi får väl se hur jag mår imorgon!

Cya

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig! :)

2009-04-05 @ 13:21:01
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0