Hemma

Nu är jag hemma efter att ha varit i skolan under förmiddagen. Vår grupp blev placerade på ett ställe som heter Verdandi. Det är något rätt så nytt för mig, så det ska bli otroligt spännande att se vad det är för slags verksamhet och så. Om någon undrar vad det är för något så har dem en egen hemsida, www.verdandi.se.

Har precis gjort iordning en snabb lunch, blev spaghetti med stuvad spenat. Snabbt och lätt! Får se vad det blir till att göra resten av eftermiddagen sen, för ikväll ska jag banne mig träna! Inte gjort det på en hel vecka, inte likt mig men varit förkyld och haft mycket i skolan. Har dock lite ont i halsen som sagt, men det får bära eller brista. Det är ju det enda som jag känner av så det ska nog inte vara någon fara. Bara jag får träna så! :)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0