Hoppas det stämmer!

Tänkte gå in här nyss och skriva ett inlägg, men så kom jag på att jag bara måste kolla vädret innan, för då kan jag ju meddela er om vad dem visar på smhi de närmaste dagarna. Hade inte alltför stora förhoppningar, men nu är dem STORA. Det visade grått och trist idag också, men torsdag, fredag, lördag, söndag visade på strålande sol! Åhå, snälla, säg att det stämmer! Då ska det bli en riktigt skön sol-helg till! Och nu när det kommit lite regn så kan allt grönt sätta fart på riktigt. Så idag blir det till att plugga och städa och sånt som man kan göra en grå trist dag som denna, så man kan ta sig lite ledigt under dagarna det närmaste, om det nu blir bra väder. Men smhi brukar ha bra rapporter, det är dem jag litar mest på. :)

Igår blev det dans trots min hals. Det kändes att jag hade haft uppehåll en vecka! Usch vad trött jag blev. Men lite berodde ju på att jag fick hosta var femte minut för det skavde i halsen, men idag känns det bättre faktiskt, dock inte helt bra men behövde nog börja röra på mig igen, min kropp blir sjuk om jag inte får träna. Haha. (hittar jag på iallfall!) så idag blir det som en vanlig onsdag, först medelgympa och sedan yoga ikväll. Det längtar jag till! Få sträcka ut hela kroppen och meditera lite. På onsdagar flyger jag hem från träningen och somnar så himla gott. Borde egentligen börja köra yoga varje kväll eller varje morgon, vet ju att det gör sådan enorm skillnad, men just nu har jag inte tid. Ska vänta någon vecka till eller så så kanske jag småstartar med det. För nu ska jag ju börja springa med Emma också, hur nu detta ska gå?! Jag som aldrig tyckt om att springa, fast nu känner jag mig rätt taggad till att börja faktiskt. Vet ju att jag behöver konditionen, plus att löpningen är bra utöver mina andra träningspass. Dock kommer jag nog inte vara utan träning knappt en enda dag i veckan när vi sätter igång med det, fredagar på sin höjd. Jaja, det är snart beach-säsong, så får väl skylla på det eller något... ;) Eller att jag vill ha världens hälsosammaste kropp för det stämmer nog bättre in på mig! :)

Nej, nu ska jag kolla lite vad jag har att skriva och plugga på och kanske få något litet gjort åtminstone.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0