In memory of.

Nu sitter jag och skall göra mig iordning. Det är ju begravning idag som sagt. Jag tror det kommer bli jättefint, Eivor skulle tycka om dena sköna vårdag tror jag. Och hon kommer ju vara med oss, så hon kommer också få känna vårens härliga dofter. Mamma och dem kommer och hämtar mig klockan kvart över nio ungefär, det blir tidigt men eftersom det säkert är en del att fixa med innan själva begravningen startar så får vi vara där i tid och hjälpas åt.

Har på mig min free-bra idag. Det är nog bara tredje gången jag använder den så går och trycker och klämmer på den hela tiden nästan känns det som! haha. Man tror ju att den ska ramla av, fastän jag vet att den inte gör det då den klarade det ultimata testet, nyårsafton med alkohol och dans hela kvällen! Sitter den fast då, då är det nog ingen risk att den åker av i första taget nu heller.
För er som inte vet vad en free-bra är så har jag hittat lite bilder så jag kan visa er:


Så ser det ut när en free-bra sitter på, lite småfult faktiskt! Haha, men så otroligt bra!


Detta märket har jag på min free-bra, och som sagt, hittills tycker jag den är jättebra, har nog dock köpt lite för liten, men eftersom man bara köper efter kupa får man ju testa sig fram! Den är inte särskilt dyr heller för den delen.

Nu måste jag sminka mig och lite så för snart kommer dem ju!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0