Jag kan spy på politik och demokrati!

Sitter fortfarande med min jobbiga tenta i VFA, bajs. Har aldrig gillat politik och demokrati direkt, men efter denna tentan så har jag totalt tappat intresset med 200% tror jag. Jaja, jag har säkert lärt mig en hel del då jag skrivit en tenta som uppgår i ca 8 sidor, men alltså herregud, nu får jag nog ta en paus och sedan läsa igenom lite snabbt och sedan skickar jag nog in den och hoppas på det bästa. Hade ju varit så underbart att klara den, men jag tror att om jag klarar den är det med små marginaler. Usch. Som tur är behöver jag bara ha hälften rätt denna gången för att lyckas, tack, det var snällt!

Sol och värme skall det bli hela helgen, så underbart! Speciellt när vi ska ut och käka imon jag och min prins, och grilla på lördag. Ska bli mys. Tur att vi ska få tur med vädret då. Måste verkligen försöka få massa sol på mig då! Jag vill bli sådär härligt sommarbrun och fin.. Men det lär väl ta ett tag till, ett par månader eller så.. Suck.
Hörde förresten något nytt om solariesolning, att om det hade kommit nu så hade det aldrig blivit godkänt. Och så vill man skaffa 18 års gräns på det, och det tycker jag är otroligt bra! Och så säger jag verkligen inte bara för att jag är över 18 år gammal, utan för att jag började sola när jag var kanske 15 kan jag tippa på, och nu solar jag aldrig längre. Man har inte riktigt den omdömesförmågan när man är yngre, då vill man bara vara snygg och brun. Idag tänker jag annorlunda. Idag vill jag ha fin kropp och hy resten av mitt liv. Det är en väldig skillnad.

Jaja, nu måste jag ta något att äta för är vrålhungrig!

Och Carro, du är riktigt grym med dina kommentarer.. Behöver fler kommentarer, får ju nästan aldrig sånna! Och alla andra som läser får gärna också kasta in lite kommentarer, det blir man glad av :)

Cya!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha va bra då spelar det ingen roll om ja kommenterar samma sak 3 gånger haha :P

nee nu skoja ja :D



hoppas det går bra me arbetet, och att ni får det mysigt imon när ni ska käka (L) =)



vi hörs imon eller så, ha det gott :D



2009-04-23 @ 18:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0