just for fun..

Lovar du att vara ärlig?  Självklart, det ska man alltid vara.

Du heter: Cecilia Monica Irené Olsson Larsson

Smeknamn: Cissi är vanligast (Rikard har tusen smeknamn, allt som har med blått att göra framförallt!)

Låt som när du är ledsen sörjer till? 9/11 Heaven

Beroende av: Kärlek och träning tror jag.

Vad behöver du mest just nu: PENGAR och bli klar med min tenta...

Vad tror folk om dig? Svårt att veta, men tror många ser mig som ganska duktig och glad person.

Stämmer det? Tja, det stämmer väl för det mesta, men alla har sina dåliga dagar ibland!

Vad får du oftast komplimanger för? Smilegroparna och mitt hår

Vad säger du för att imponera på någon? Ska jag vara ärlig så har jag ingen aning..

Hur imponerar man på dig? Genom att vara svårtflörtad och brinner för något speciellt

Brukar du skratta för dig själv?  Haha, ja det händer! Sitter man vid datorn ensam och ser något skoj så är det klart man kan skratta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Då gör jag det. Slutar lite tidigare så det passar bra:-) Vi ses."

Var bor du? I Nol med min pojkvän Rikard

Trivs du där: Det är helt okej, ibland får man panik och bara vill flytta, men vet att en vacker dag gör vi det också så jag överlever ett tag till :)

Äger du några converse: Nej, passar inte alls i det har jag fått för mig

Sprit, cider, vin eller öl: En iskall öl eller cider slår aldrig fel på sommaren, men vin är gott när man har mysmiddag.

Vad har du för mobil: Samsung SGH-600E

Nästa mål i ditt liv: Ta examen på högskolan och skaffa ett kanonjobb

Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"

Vem ringde du senast? pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hörde hur det var med mig och pratade lite om tentan som ska in på fredag.

Antal timmar sömn inatt: Oj, många som vanligt. 9-10 tror jag nog

Sov du ensam: Nej, har ju min prins att krama på.

Brukar du komma i tid: Alltid, har ovanan att alltid vara alldeles för tidig istället..

När mår du bra: När jag har allt under kontroll och jag bara kan slappna av. På Yogan. Vid havet en varm sommardag

När blev du fotad senast: Hm, blir inte fotad så ofta så jag har inte riktigt koll på det faktiskt.

Hur känner du dig nu: Rastlös och stressad över min tenta som är skit svår och annat som hänt nyss

Vanligaste färg på dina kläder: Hm, det är svårt att säga faktiskt, brunt kanske. Eller grönt. Eller svart.

Vad tycker du om fötter: FOTFOBI SÅ DET SKRIKER OM DET!!!

Vad saknar du: Min kära vän som gick bort 10/11-2007 och min kissekatt som bor hos pappa.

Favorit dryck på morgonen: Färskpressad apelsinjuice eller ett gott te

När brukar du oftast gå och lägga dig: Brukar ju ligga i sängen och kolla på tv innan jag somnar så är allt mellan 20-23

Är du blyg? Har kommit över det jätte mycket men kan fortfarande vara blyg bland folk jag inte känner så bra

Sysslar du med någon idrott: Jag tränar friskis&Svettis flera gånger i veckan, får väldigt bra variation av det.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut. Det var det när jag såg Rikard första gången. I was stuck.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Stå upp och kissa! Gå runt med bar överkropp hela dagen

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag.

Vad är det värsta du vet? Spindlar och småkryp, och fötter förstås!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket, bara på nödvändiga saker i regel

Vad längtar du till? Sommaren! Så jag kan sola och bada och bara ha det gott med mina nära och kära

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det finns ett par som verkligen är underbara

Vad är det finaste du fått? Min guldring och överraskningsfest på min 18årsdag av Rikard!

Om fem månader: Är jag utvilad och igång med nya friska tag i skolan!

Om ett år?: Har jag grundexamen från högskolan och ska vänta på att få läsa 60p till, söker nog jobb just då!

Du samlar på: Biobiljetter varje gång jag och Rikard varit på bio. Haha!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Rikard eller mina föräldrar

Har du strumpor på dig nu: Yes, blir väldigt kall om fötterna annars

Är det okej att gråta: Absolut! Det värsta jag vet är folk som stänger inne sina känslor

När grät du senast: I måndags...

Bär du glasögon eller linser: Har precis fått ett par nya glasögon då jag ska ta uppehåll från linser ett tag

Har du piercing: I naveln

Vill du gifta dig: Ja! Vid havet helst...

Vill du ha barn: Ja, två stycken iallfall.

Är du bra på att laga mat: Ja, folk som ätit min mat brukar säga det!

Är du flygrädd: Nej, inte så värst, men däremot så blir jag åksjuk ibland när jag flyger så gillar det inte ändå!

Hur vig är du: Hm, jag är nog över medel, men mycket mer än så är det inte

Vilken är din favoritglass: Det är svårt att välja på, älskar glass i alla former, smaker och storlekar nästan

Tror du på ett liv efter döden: Ja, jag tror man återföds.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, dem skiljde sig när jag gick i tredje klass

Vilken ögonfärg har du: Gröna/Blåa (Det varierar!)

Röker du: Nej, skulle aldrig förmå mig att börja med sådana dåliga ovanor.

Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 pass i veckan åtminstone

Vad är det viktigaste i livet?: Att ha en bra hälsa och få må bra med sin omgivning


Kommentarer
Postat av: Jennie

Får jag kopiera den? det verkar roligt =)

2009-04-22 @ 20:12:16
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0