No sunshine today

Det blev ingen sol idag. Men som tur är så har det iallfall ändå varit hyfsat varmt ute, 13-15 grader ungefär. Åkte med Emelie först till Bäckebol där hon skulle lämna in sin telefon, sedan åkte vi till Blomsterlandet och sedan en sväng till Backaplan. Gick in i en affär där och hittade en otroligt snygg tub-klänning som jag så gärna vill ha! Den kostade bara 199:- också, men dem pengarna har jag inte förrän  om ca två veckor.. Hoppas verkligen den finns kvar då, för vill verkligen ha den!

Imorgon har vi skola från 9-12. Påbörjar en ny kurs, fältstudier. Ska göra intervjuer och så på arbetsplatser, men kursen är bara på 5 hp så den är jätteliten, skönt det. Har ju fått ut två tentor nu som man måste börja på snart, speciellt den som ska in väldigt snart. Men som tur är så ska jag och Pernilla sätta oss tillsammans i nästa vecka och hjälpa varandra. Det är guld värt att ha så bra klasskompisar! :)

Nu ska jag sitta här en stund och försöka hitta något intressant på nätet så jag inte går och lägger mig och vilar för mycket så jag sover dåligt inatt. Kan dock göra det ändå då min hals bara verkar bli värre. Tur att skolan bara är fram till tolv imorgon. Och hoppas verkligen jag kan få lånat den boken jag behöver ha läst tills nästa vecka..
Jaja, det löser sig :)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0