Not again! :(

Har fått ont i halsen. Igen. Och det är något konstigt med min mage, har blivit åksjuk så fort jag satt mig i en bil denna helgen. Hm, mycket strange. Folk i min omgivning säger att det är för att jag stressar för mycket och har för mycket att göra hela tiden, att jag måste ta det lite lugnt med träning och skola och allt. Men jag trodde inte det skulle vara något problem, trodde ju snarare att det ska bli bättre när man tränar mycket och så. Jag har ju blivit så himla mycket piggare av träningen, jag vaknar aldrig senare än nio, någon dag numer. Och det har jag inte gjort på länge. Och det är en stor grej för mig, som typ har någon form av narkolepsi eller så och är trött och kan somna typ när som helst vart som helst. Men nu är det mycket bättre, men då blir jag sjuk istället och trött av det. Hm, jag tror att jag behöver sommarlov helt enkelt. Tur att man, vad jag vet än sålänge, inte ska jobba hela sommaren iallfall. Kommer få en hel del ledigt som det ser ut nu, och det ska väl vara bra för mig fastän jag antagligen kommer få panik av att bara vara hemma när alla andra jobbar. Jag är ingen sådan människa. Hade jag vunnit flera miljoner så jag kunde skita i att jobba resten av mitt liv, hade jag jobbat ändå. För det är något jag mår bra av och en del av livet. Det finns inget tråkigare än att bara gå hemma helt ensam en hel dag, och när Rikard och alla andra kommer hem från jobbet så är dem ofta trötta och ska vila eller så och då finns det inte mycket att göra även att folk är hemma. Jaja, som sagt, snart sommar och då kommer det bli hundra gånger bättre. Det vet jag :)

Så, till det jag skulle göra igår då. Skulle kolla på en bil. Fick ett väldigt bra pris på en golf, endast 3000:- !! Dock var det en väldigt gammal bil, och fick veta att skatten på den ska betalas redan nu i maj, så då tillkommer det ytterligare pengar så jag och Rikard diskuterade det förut och bestämde oss för att vi inte köper den. Vi väntar ett tag och köper en annan bil längre fram. Som sagt, Rikard får sin första HALVA lön på fredag, så har inte ens börjat känna av pengarna än. Och vi måste sätta igång med renoveringen i badrummet. För femtielfte gången. Suck. Men nu måste det ändå bli bra, nu ska vi ju riva ner väggarna och kakla istället för att ha den fula strukturtapeten. Det blir nog bättre och då hoppas vi att vi aldrig mer ser röken av någon äcklig mögel!

cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig!

2009-04-19 @ 20:19:47
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0