Nu kom solen!

Solen har kommit fram och tydligen är det underbart väder ute. Åh så härligt! Vinterjackan, Bort!
Har städat som en galning sen jag skrev imorse, har hunnit diska, stryka min nya vår/sommarduk, dammsuga alla rum, skura alla golv och dammat! Det enda jag har kvar nu är att tvätta sängkläder och kläder men det får bli senare för tvättmaskinerna var upptagna när jag gick ner förut. Men tycker ändå jag varit duktig så gör inget om det blir senare.
Nu ska jag snart ta en promenad bort och möta Emelie, vi går väl och sätter oss i hennes trädgård och får lite sol på oss! Det behövs ju, speciellt nu när man inte fått sol på sig under hela denna veckan, då har ju färgen jag fick förra helgen hunnit försvinna. Nu får man riktigt sköna vårkänslor alltså! Nu är det bara en sak som fattas, att det ska bli grönt på träden! Har redan sett massvis med olika sortes blommor som blommar och såg en som klippte sin gräsmatta förra helgen.. Nu är våren faktiskt här. Så som man längtat! Trodde aldrig denna trista gråa vintern skulle ta slut. Men det gjorde den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0