Ny vecka, stressig men bra

Halsen var inte kry idag när jag vaknade heller, men tror att alla halstabletter igår har hjälpt en del för det är inte lika farligt idag. Magen har inte varit så konstig heller, inga smärtor eller så så håller tummarna på att det ska hålla sig såhär under dagen så jag kan träna Core ikväll, det var ju inget förra veckan då det var röd dag, så nu är jag i stort behöv av lite core-träning! Det är så underbart att starta veckan med det tycker jag. Trimma magen och ryggen (mest magen som behöver trim numer, ryggen har jag lyckats kanonbra med!) och lite bålstabilitet. Även att alla säger att jag måste ta det lugnt, så vill jag inte ta det lugnt med träningen. Tränar kanske för intensivt, då man ska vila en dag emellan etc som man alltid hör. Jag tränar ju måndag, tisdag, (2 pass) onsdag och torsdag. Ska så småningom börja springa med Emma nu också, då blir det på helgen.

Nu ska jag strax åka iväg till Stenungsund och plugga ihop med mina söta vänner Ellen och Pernilla. Vi har en tenta som ska in på fredag ju, och det handlar som sagt om politik och demokrati och sånt som jag inte har speciellt bra koll på. Därför är det bra när man kan sitta ihop och bolla tankar med varandra och hjälpas åt när man inte förstår riktigt och så. Sedan alla svaren måste man ju skriva ner helt individuellt, annars kuggar man såklart då det är en individuell tenta. Men jag hoppas verkligen jag ska klara den här, bara två examinationer kvar denna terminen efter jag gjort denna. Så himla skönt! Snart så har jag läst ett helt år på högskolan redan. Oj vad tiden går fort!

Måste bara skriva något som min sötnos sa igår, helt plötsligt. "Tänk vad roligt när vi skaffar barn älskling!" Och det har vi tänkt på många gånger, att vi kommer få så söta ungar så det inte kommer vara klokt! För så som Rikard såg ut när han var barn, jag har aldrig sett något sötare i hela mitt liv, och då ljuger jag inte bara för det är min pojkvän. Ska verkligen försöka få honom till att låna det kortet av hans pappa så jag får scanna in det, så ska ni få se själva! Bruna rådjursögon och blont hår! :) <3
Men dem där barnen får finnas bara i åtanke ett par år till..Minst. Vi har massor att uppleva tillsammans innan vi kan börja tänka på det! Först vill vi ha vårt hus vid havet, även om det är ett par år kvar tills dess så börjar det ändå kännas som det närmar sig. Tänk, börjar man verkligen bli vuxen nu?

Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilket kort menar du? :P

2009-04-20 @ 11:46:00
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0