Onsdag

Usch, vädret har börjat bli lite regningare och molnigare det senaste dagarna. Fast på dagen/eftermiddagen har det ändå spruckit upp en del men det är ändå ganska kallt. Jag hade min vårjacka på mig i måndags men igår fick jag ta min jobbiga stora tjocka vinterjacka och det får jag nog göra idag också om jag inte vill frysa ihjäl. Och mer förkyld vill jag verkligen inte bli. Vill ju bli frisk nu. Funderade på om man kanske ska ta västen idag, eftersom det är en vinterväst, men nej, kommer frysa i den också om jag känner mig själv rätt!

Idag är det ju slut på kursen etik, bemötande och kommunikation. Men något annat som jag märkt när jag kollat min kalender är att nu är snart denna terminen slut! Det är en månad och två veckor kvar bara, det går ju hur fort som helst! Sedan är det sommar.. Sommarlov! Åh, nu är det riktigt nära.. Nu väntar vi bara på att den här jobbiga övergången från att vara kallt ute till att det ska bli varmt ska gå över på riktigt, så man kan stoppa undan alla vinterkläder och fram med vår och sommarkläderna. Åh så härligt. Och vad som är ännu härligare är att nu kommer vi börja få massa pengar igen. Vi kommer kunna börja spara pengar och göra saker. Jag och min prins. I Augusti har vi bott ihop i två år, hela två år. Och jag älskar honom över allt annat och han är min familj! :)

Nu ska jag snart dra mig till skolan, ska sova i Trollhättan hos Sofia idag med några från klassen. Ska bli så himla kul! Har träffat världens goaste människor sen jag började på högskolan :)

Have a nice day my friends.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0