Pigg och glad :)

Idag vaknade jag utvilad och pigg och glad! Så härligt när man vaknar en sån morgon. Vaknade redan halv nio, men det var nog för att jag sov större delen av dagen igår. Sitter och tittar ut med jämna mellanrum och väntar på att solen ska komma fram ordentligt. Men klockan är ju bara strax efter nio så vet att solen nog kommer titta fram och himlen visa sig blå snart! Nu är det lite disigt. Fastän man kan skymma den blå himlen :) Åh, vår!
Nu kom vädret på tv också, vilken tajming. Det såg ut att bli lite moln idag, men 15grader varmt! Och imorgon skulle det bli 16grader! Åh vad skönt att värmen är påväg! Nu kanske jag kan tvätta min vinterjacka idag och slänga undan den? Det ska jag nog faktiskt göra!

Nu ska jag börja städa här hemma, så jag får gjort det och har hela dagen kvar framför mig. Kanske tar jag en sväng till mamma eller pappa, eller så ringer jag Emelie, Emma eller Carro och ser vad dem hittar på. Kanske kunde man ut och ta en skön promenad allihop? Tja, vi får väl se. Först fokus på städningen!

Have a nice day my friends!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0