Provskor

Grillningen igår var supertrevlig. Vi hade jättemysigt och det var jättekul att så många kom. Först grillade vi och åt, sedan spelade vi lite basket så alla blev helt genomsvettiga! Haha, men kul hade vi! Sprang fram och tillbaka som idioter allihop för det var ju inte lätt att spela mot Rikard och hans kusin Daniel, som båda är före detta basketspelare och väldigt bra sådana. Men tycker vi andra lyckades riktigt bra ändå, fastän vi kanske inte höll oss till alla rätta regler hela tiden.. :)

Idag har vi varit på provskor. Det var sommarskorna som var inne nu. För er som inte vet vad provskor är så är det en outlet affär som har visningsskor, varav endast ca 20% av skorna som säljs där kommer finnas i butik i år. Det gillar jag för hittlls har jag aldrig sett någon annan med samma skor som jag har köpt där! Och det är bara bra märkesskor, till halva priset. Så idag köpte jag mig ett par Björn Borg och ett par Replay, sammanlagt betalade jag 710 kr. Hade inte ens fått ETT par utav dem skorna i originalpris så det känns riktigt gott. Och nu behöver jag inte köpa skor på resten av sommaren. Har tagit bilder på dem så ni ska få se:


Björn Borg skorna, härligt rosa!


Replay skorna, riktigt härliga sommarskor! Love them!

Det blir att åka till skolan imorgon, vi ska göra ett grupparbete och sedan ut och göra intervjuer på Verdandi. Har nog skrivit om det i ett tidigare inlägg med en länk till deras hemsida om ni blir nyfikna på vad det är. :)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0