Sol idag också, skönt.

Nu har baby precis gått. Han ska iväg och grilla och umgås med det gamla grabb-gänget idag. Vi flickvänner fick följa med och grilla om vi ville, men sedan skulle dem spela poker och massa annat tråkigt och då skulle vi få åka hem så jag kände att det inte var någon stor ide för mig att åka in till stan och bara grilla och sedan hem igen typ.
Ska inte göra mycket idag, har en ganska fullspäckad vecka som kommer..
Mycket med plugg och skola och en tenta som ska in på fredag, plus en gruppuppgift som ska in på fredag också, samtidigt så ska jag på begravning den dagen.. Usch, riktigt jobbig dag med andra ord. Fast på kvällen där så ska förmodligen jag och Rikard ut och käka och ha det mysigt då vi fått pengar, och han fått sin första lön (dock bara en halv lön med utbildningslön men det är ändå mycket pengar om man ser till vad vi haft länge nu). Så lite mys kanske det blir på fredag ändå. Hoppas verkligen.

Begravningen är för min mammas sambos mamma. En underbar människa på alla sätt, otroligt snäll och älskvärd person. Hon visade verkligen att hon tyckte om oss, mig och mina syskon, fastän vi inte var hennes barnbarn eller så. Och hon älskade mamma jätte mycket! Men jag vet att hon mår tusen gånger bättre nu, nu får hon äntligen vila och slippa må dåligt och ha ont. Hon levde med KOL i många år, och nu det sista upptäckte dem cancer. Dock visste man först inte att det skulle gå såhär fort, för i början för ett tagsedan så sa dem att hon hade upp till ett år kvar att leva. Men efter det gick det fort. Men jag finner faktiskt ro i att hon får må bra nu. Man visste att hon ville dö, hon visste att det var dags. Det gör lixom allt lite enklare. Men iallfall, vi kommer alltid minnas dig som den fina människa du var! ♥ ♥ ♥

Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag beklagar =(

2009-04-18 @ 13:56:14
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0