Sol och blå himmel :)

Yes. Idag är det sol och inte ett moln, så långt ögat kan nå... Men var inne på smhi och läste lite väder för ett par dagar och då visade dem att det skulle bli moln idag efter tolv och resten av dagen! Attans om det blir det säger jag. Men det som förvånade mig mest var att det skulle vara dryga 20 grader nu fram till 12 tiden och sedan skulle det vara hela 27 grader?! Dem måste ju skrivit fel. Annars kommer det ju vara sjukt varmt ute, jag som ska träna klockan fem till sex och sedan sju till åtta. Jaja, jag ska springa bort till pappa snart tänkte jag, eller ta en liten powerwalk bort och sedan lägga mig i trädgården och glassa. Tar med mig min bikini för tror att det kommer gå att sola i den idag utan att frysa, då det inte blåser i pappas trädgård och att det är ca 15 grader ute redan. Mmm :)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0