Sunshine!!

Yes, det stämde! Vaknade idag med att se blå himmel och sol! Och kollade tv4 vädret nyss också, och dem visade samma som på smhi igår, sol resten av veckan. Wonderful.
Fick ett sms av Synoptik igår också, mina glasögon har kommit. Åh så spännande! Kommer väl ta hundra år innan jag vänjer mig, men dem flesta i min omgivning säger att dem inte förstår att jag inte tycker om att använda glasögon för jag passar i det. Hm, ja, vi får väl se på det! Haha :)

Ska nog gå bort till Emelie om ett tag och sätta mig i hennes trädgård och få lite sol på mig. Får nog ta med mig mina böcker och plugga lite samtidigt, det måste verkligen göras hur tråkigt det än är när man sitter i solen och myser med en underbar vän :)

Tränade två pass igår som det var sagt, underbart! Märkte att jag hade träningsvärk i baksidan lår igår när jag började gympa, från dansen, och det var inte igår jag hade träningvärk, i benen!! Det var en härlig känsla, samtidigt som det kändes jättetråkigt att det går så fort att tappa sig på bara en vecka. Men nu är jag igång igen! Och förmodligen ska jag och Emma springa till helgen också. Ska bli riktigt skönt. Yogan var helt kanon igår. Har nog aldrig lyckats slappna av och spänna av så mycket som jag gjorde, äntligen har andningen börjat bli regelbunden och hjälper mig i diverse övningar! Det är sjukt vilken styrka och uthållighet man får genom att andas på rätt sätt. Långa djupa andetag in genom näsan, och ut genom näsan. Trodde jag kunde stå i krigaren hur länge som helst igår, annars brukar jag få panik efter en stund och vilja gå upp. Ja, det är kul när man kommer till en riktig vändpunkt som visar resultat!

Nu ska jag göra mig iordning och traska bort till Emelie. Ha en bra dag i solen allihop!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0