Varför denna trötthet?

Har varit så himla trött det senaste, det borde ju ändå vara tvärtom tycker man? Att man ska bli piggare nu när våren och sommaren kommer. Men icke. Är inte ens så träningssugen, men kämpar mig dit varje dag för jag vet att jag kommer få ångest om jag inte tränar och veta att jag kommer bli ännu tröttare än vad jag är nu. Så fort jag ligger på latsidan så blir jag superslö. Fast samtidigt så kan jag vara trött för jag har en del att tänka på med skolan och massa så just nu. Det är lite att ta tag i nu i slutet så man blir färdig och kan få sommarlov. Men jag fick ett roligt samtal idag som jag så länge väntat på! Så massa sommarlov blir det antagligen inte för mig ändå i och för sig.
Det ringde nämligen äntligen från kommunen och dem vill jättegärna ha mig på ett boende för psykiskt funktionsnedsatta människor. YIPPIE!! Var lite orolig där ett tag att jag skulle hamna på ett äldreboende eller inom hemtjänsten, med tanke på min unga ålder och så. Men tack vare min högskoleinriktining och mitt körkort gick det vägen! Ska höra av henne i slutet på veckan då hon och chefen på boendet bestämt en dag som vi ska träffas alla tre och gå igenom saker och ting. Ska bli spännande. Jag som gått och fasat för att jag ska bli ledig hela sommaren, jag klarar inte av att gå hemma så länge. Men några veckor ska jag allt försöka få ledigt, alla säger till mig att det måste jag ha, så som jag legat i det senaste året. Så jag ska allt försöka förhandla fram ett par veckor i augusti eller så tänkte jag, men får väl se vad som passar bäst när jag är där :) Ska bli jättekul iallfall!

Ska snart iväg och dansa med Emma. Vi är lika trötta båda två, men varken hon eller jag mår bra av att skippa träningen så vi tar oss en promenad upp för att förhoppningsvis piggna till lite. Om vi inte gör det lär vi piggna till när det är dags för Afrikans-dans. Då finns inte en möjlighet att någon halvsover eller ligger på latsidan. Man blir som besatt nästan, det är en sjuk känsla. Och det blandat med alla andra musik och dansstilar gör det hela komplett. Ja, jag älskar att dansa!

Imorgon ska det bli soligt och varmt som tusan, så om ni inte hör av mig här så ligger jag i pappas trädgård och steker! Fast skickar säkert in ett litet inlägg på morgonen innan jag traskar bort isåfall. Ha en trevlig kväll allihopa! Ikväll kommer Hell´s Kitchen klockan 22. Det får ni inte missa, det ska iallfall inte jag göra!

Nu får jag springa ut och möta Emma, hon ska vara här tjugo över!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0