Vilken grej..

Förut vid tolv tiden så kom pappa hem till oss. Det var något konstigt med min telefon som vanligt så han fick inte tag på mig. Han kom för att fråga om jag ville åka med till Högsbo, och hälsa på min biologiska farfar. Jag är uppväxt med en annan "farfar" som min farmor varit gift med sålänge jag har funnits. Men jag har ju träffat min biologiska farfar några gånger när jag var liten, men nu var det nog 14 år sedan så det kändes lite konstigt. Pappa hade inte träffat honom på 12 år så för honom kändes det nog ännu värre.
Han kände inte igen pappa först, men sedan blev han glad. Men han är väl som dem flesta i den släkten, lite tilbakadragen och ensamvarg så han tyckte nog det kändes minst lika konstigt som vi. Men nu är det gjort och det känns bra! Fast det är ju klart att det är mycket viktigare för pappa att få träffa honom än för mig och Joakim, eftersom vi har redan våran farfar som vi älskar och är uppväxta med. Men jag har inget alls emot att ha två, för det har jag ju alltid vetat att jag haft :)

Min förkylning blir inte bättre, och snart ska jag sätta igång och göra om intervjuerna med mamma så jag får det gjort. Så jag kan somna ikväll och vara helt klar.

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0