Hej!

Nu satte jag mig här för en liten paus, jag har nämligen varit ganska duktig idag och tragglat mig igenom ett långt, svårt kapitel som handlar om farmakologi till olika psykiska sjukdomar. Jösses, just nu så är jag överlycklig att jag inte pluggar till läkare! haha. Har aldrig stött på så mycket konstiga namn på en och samma gång, men jag lyckades ta mig igenom det och har endast 5 sidor kvar i denna boken som ska vara läst, så jag känner mig riktigt nöjd! Har lärt mig en del om medicinering osv iallfall, så nu har jag lite "bas" lagom till skolan börjar imorgon och lagom tills vi ska ha föreläsning om ämnet. Ja, det ska nog gå bra och min plugg-motivation känns hög (just i denna stund åtminstone, haha).

Dagen hos min farmor igår var mycket trevlig. Farmors båda systrar var där, och jag är lika stormförtjust i den ena som jag varit så länge jag kan minnas! Det är så tråkigt att man ses så sällan, som nästan en eller två gånger om året, men när man väl ses så finns det ju en del att prata om iallfall, det är ju bra. Dem började prata om en släktträff (YIPPIE!) för jag har inte träffat ens hälften av alla släktingar på den sidan som inte står mig närmast. Så jag röstade för att dem verkligen ska ta tag i det, så nu är det bara på att hoppas att dem gör det också! För oj vad roligt det skulle varit. :)

 Nej nu ska jag snart käka lite, så skriver kanske mer sen!

Love / Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0