Sensommarkväll

Sitter och lyssnar på en låt som Sara precis skickade. Inte lyssnat klart på den och blev helt förälskad. Brukar inte lyssna på sån musik, men denna låten gör något med mig. Oj så vacker! Melissa Horn - New York heter den. Lyssna på den om ni hittar! Underbar verkligen. :)

Ska passa på att säga ett stort grattis till min underbara barndomsvän och syster Emma som födde en liten dotter inatt. Vaknade av ett sms halv ett "Bebis påväg:) ringer imon". Inte hört något från henne ännu, men kan tänka mig att det är mycket just nu så hör väl något i dagarna. Är så glad för hennes/deras skull, att det går så bra. Dem har världens finaste dotter redan, lilla Leah, som är allas lilla charmtroll! Så fick dom en till nu, som säkert kommer bli minst lika söt som Leah :) Väldigt kul och spännande ska det bli att få träffa den lilla bebisen! Tycker Emma är så otroligt duktig, hon är verkligen bäst och en otroligt bra mamma. Tycker det är skitsnack att hon är för ung, man ska inte kolla på hur många år man levt, för det är inte ens riktiga ålder ändå! Mognad och ålder är två skilda saker enligt mig. :)

Blev ingen morgonpromenad för mig. Var för trött imorse då jag inte sovit speciellt bra inatt av olika anledningar. Men det gör inte så mycket, det kommer en ny dag imorgon. För ta morgonpromenader är något jag vill börja göra betydligt oftare, det var underbart! Men det blev en kvällspromenad, som det brukar bli rätt mycket nuförtiden, dock idag med min kära mamma. Vi gick i Nödinge och gick upp mot Vimmersjön och så. Var väldigt skönt. Sen gick jag hem och ät jordgubbar och apelsin och drack te. Jag är nog en av dem mysigaste människorna som finns tänker jag ibland. Jag älskar levande ljus, te, filtar och kuddar och täcken och filmer.. Haha, ja och hösten och vintern när man kan mysa extra mycket! Ibland tror jag att jag lider av någon mys-sjukdom.. Finns det sånna tro? Haha nej, nu ska jag nog sluta spekulera i sånt. Men inte konstigt att Rikard kallar mig snuttan! :D

Nu ska jag fortsätta lyssna på skön musik och prata med mina älskade vänner på msn en stund, har ingen ork att göra mer idag känner jag.

                                                       Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0