Vaknar upp i höstvädret igen.

Ja, Sverige har nog börjat få det konstigaste vädret av alla länder börjar jag tro. Igår var det verkligen riktig sommarvärme med inte ett moln på himlen, idag är molnen gråa och mörka och det har regnat. Det ser ut som höst. Sjukt att det kan komma bara EN varm solig dag emellan allt regn, det kunde åtminstone komma en vecka? Hm, ja jag tycker det är väldigt knepigt det där. Men torka lär vi ju aldrig behöva vara rädda för iallfall!

Ska strax ta på mig och gå ner och handla lite frukost och så. Idag har jag inte mycket planerat. Lägger mig nog och läser en stund tror jag, antingen psykiatri - en orienterad översikt eller Aldrig fucka upp med Jens Lapidus där jag inte har många sidor kvar. Kanske blir båda två? Jaja, vi får se på det. :)

Nu måste jag iallfall klä på mig och kila ner, så man kan krypa ner under täcket igen sen och bara mysa ner sig i regnvädret.

                                                                            Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0