Ytterligare en kall vinterdag!

Idag har det varit otroligt kallt ute! Var ut eoch gick en sväng med Emma förut, och ångrade ganska fort att jag inte hade tagit på mig leggins eller liknande under jeansen! Mina lår blev som isbitar och stack som bara den... Ansiktet kändes ungefär likadant, men på resten av kroppen hade jag som tur var dubbel uppsättning och höll mig varm! Det var otroligt härligt ute, lite soligt och gnistrande vitt precis överallt... Och trevligt sällskap, kunde inte bli en bättre promenad! :) (Eller jo, om jag hade mer på benen som sagt!)

Skulle egentligen åkt upp till mamma och dem idag och klätt julgranen. Men dem fick köpt en precis, så då sa vi att vi väntar till imorgon kväll istället så den får stå inne och bli varm först. Så det blir att fira fjärde advent här hemma med mig själv. Köpte ädelost på tub förut som är sååå gott att ha på pepparkakorna! Har aldrig ens vågat testa det innan, men nu är jag fast! Det måste ni testa om ni inte gjort det, ni blir inte besvikna! (Möjligtvis om ni hatar ädelost). Så det ska jag gotta mig med sen tänkte jag.

Kollade på Jul med Ernst förut på tv4play. Jag gillar verkligen honom, sen får folk säga vad dem vill. Precis som han är känner jag mig, han älskar havet, han bor även ute vid havet, han är sådär skönt mysig och riktigt pysslig av sig! Och nu under julen så är det kanonmysigt att titta på honom, han kan verkligen få en i stämning. Så som han bor, SKA jag bo en vacker dag! Och det har jag redan bestämt för längesen. Han har även ett vitt hus... Det kan inte bli bättre! *Drömmer*




Love/Cissi


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack söta Cissi! Dina kommentarer värmer alltid extra mycket <3

2009-12-20 @ 21:08:19
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja tusen tack för kokböckerna! Dom var superbra! verkligen något jag önskar mig med, eftersom jag får så mkt inspiration från såna =) så taack så hemskt mycket!! :) okej, va kul att du gillade dom, jag tyckte dom va riktigt snygga i designen o så =) Så jag hoppas det passar och ni inte hade såna innan :) hehe .. Du fattar säkert att jag gav pappa ett tips om temuggarna till dig va? ;) han hade verkligen ingen aning om vad han skulle köpa till dig, så tipsa jag om dom men sa även att det kanks einte är så kul för rikard att få, men då sa han att han ger er pengar med :P hahah!

2009-12-26 @ 23:43:15
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0