Knepigt..

Jag skrev ett inlägg förut men nu när jag kollade så kom det inte upp på bloggen, ser ni det? Jag ser bara det jag skrev i fredags. Skumt.
Jaja, skrev inget viktigt i det inlägget ändå så spelar ingen roll =)

Ska bort till pappa vid fem och grilla, ska bli mysigt! Få träffa min underbara misse som inte alls är densamma som när han bodde hos oss, men det är fortfarande min bollboll så det spelar ingen roll.. Fast blir lite ledsen när han inte är kelig och mysig mot mig, jag var som hans mamma förr. Men saker förändras ju, nu är pappa hans pappa istället, haha!

Snart kommer Totte hit och ska kolla på vårt badrum också. Skönt att få det gjort, så man vet ungefär vad det kommer gå på osv så vi vet hur mkt vi måste spara undan etc. För nu måste det bli gjort, vi måste få ordning på det en gång för alla, så vi slipper bli sjuka eller något, plus att det höjer värdet på lägenheten så det är ju bara bra. Men vi får väl se vad han säger! Vi har ju en fond och vi har kollat upp och man ska få använda dem pengarna till renovering etc i lägenheten så då kommer vi undan med 4000 iallfall vilket känns otroligt bra. Så nu är det bara att vänta och se helt enkelt. Jag hoppas det blir gjort så fort som möjligt för nu vågar vi inte duscha mer än 1 minut typ, och jag som tar sååå lång tid på mig i duschen i vanliga fall har det extra jobbigt med att lära mig bli snabb..

Resten av veckan ska jag jobba. Nu blir det 7-15.30 som gäller, så nu börjar man tjäna lite pengar iallfall, känns skönt då vi har en del utgifter ju som sagt. Norge och badrummet och annat smått och gott. Så visst blir det skönt att få jobba lite, trots att jag gärna hade varit ledig för det är ju nu alla får semester, då får jag jobba. Jaja, vad ska man göra åt det? Jobba och vara glad! Jag får ju iallfall pengar, och det är jag i stort behov av. Jag har varit ledig för länge, jag blir lat! Det är inte bra, så bara att ta sig i kragen och jobba på. :)

Nu ska jag säga åt Rikard att han får gå upp, han ligger och vilar lite. För nu kommer nog Totte när som helst tror jag.

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0