Packning snart..

Har varit och jobbat idag. Dagen gick väldigt fort och jag har klarat mig på endast en treo imorse innan jag åkte, kände lite förut men nu känner jag inte av något alls. THANKS!
Den där olivolje-inpackningen gjorde mitt hår så himla mjukt! Det var helt fantastiskt mjukt imorse, det är det fortfarande men mitt hår behöver nog flera liter olja om det ska sluta vara torrt, i hårbotten iallfall. Men jag ska deffinitivt fortsätta med olivolje-inpackningar, det rekommenderar jag starkt till folk som har torrt hår och torr/irreterad hårbotten! Det är inte massa konstigheter i som du inte vet vad det är, det är bara ren, naturlig olivolja, så man behöver inte vara rädd för att förstöra håret vilket är ännu ett plus. Ja, nu tror jag nog att man kan använda olivolja till precis allting. Jag smörjer in mig med det på vintern när man är extra torr (som ni kanske märker har jag rätt känslig hud, därför är neutrala, naturliga produker bäst för mig) man kan äta det, och nu använder jag det även i mitt hår. Ja, olivolja måste alltid finnas i mitt hem resten av mitt liv, så är det bara. :)

Behöver börja packa, men fastnade framför en dokumentär på tv. Det handlar om en gubbe som säger sig "dela" kropp med en 3000 år gammal man vid namn Ambres, som är här för att lära oss om människan, livet och döden. Det är ganska intressant och faschinerande, om jag tror på att det är en "annan man" i hans kropp det låter jag vara osagt, för sånt kan man spekulera i hur länge som helst, men den här Ambres är en verklig psykolog och säger mycket intressanta, men även många saker man redan vet om, eller iallfall jag som läst en hel del och varit intresserad av psykologi och sånt där. Jag funderar på om han har en psykisk störning, mannen med Ambres, men den här Ambres är otroligt smart, klyftig och helt enkelt väldigt lärd. Medans mannen som "äger" kroppen är en snickare som tycker om att vara ute och jaga. Det stämmer inte riktigt ihop. Nej, får nog kolla klart dem sista tio minuterna och se om det sägs något intressant som gör att man kan förstå lite mer.

                                                                      Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0