Puuh, snart skuttar jag i säng!

Nu har jag fått diskat lite, plockat undan det värsta och packat alla kläder, sängkläder, handdukar och varsin bok till oss. Herregud vad mycket kläder man tar med sig jämt, men denna gången har jag faktiskt en ursäkt till alla kläder, man har ingen aning om vad det är för väder uppe i Nord-Norge, det kan vara 5 grader eller 25 grader, det kan blåsa storm eller vara vindstilla det kan regna eller vara soligt. U never know så att säga. Så bara till att packa så man är väl förberedd! Men prognoserna visar ju bra väder och varmt, jag hoppas det stämmer.

Jag blev lite småseg faktiskt, sådär mys-seg så kryper nog snart ner under täcket och ser om jag hittar något bra att kolla på och somna till om ett tag. Upp och jobba imorgon igen, ska nog försöka ställa klockan på fem istället för halv sex och gå upp och köra lite yoga eller något, för då somnar jag tidigare imorgon, har räknat ut att det är väldigt bra om jag somnar innan klockan 19 och sover ända till klockan två. Det är sju timmar, då är man relativt pigg. Men vi ska ju hämta hyr-bilen, växla pengar, handla, hämta flytvästar och packa det sista innan jag kan lägga mig efter jobbet imorgon så om jag kommer i säng innan klockan sju är lite tveksamt men jag hoppas jag lyckas så jag orkar köra!

Det kommer en film på femman såg jag, Undercover Brother med b.la Dave Chapelle och han är ju väldigt rolig, men känner igen namnet på filmen, jag har säkert redan sett den men med mitt dåliga minne gör det inget för kommer säkert inte komma på att jag sett den förrän i halva filmen, och slutet har jag säkert inte ens sett, för somnar ju alltid innan jag hinner se klart en film, haha. Så får väl göra mig iordning för att lägga mig och se på den!
Skriver imon, om jag hinner innan vi åker och lite uppdate! Annars hör ni inte från mig på ca 1-1½ vecka ungefär! Blir inget surfande för mig på en resa, så är det med det! 
            

                                                                  Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag blev helt rörd av din fina kommentar. Va snäll och söt du är Cissi! =) Du ger sådana bra och lärorika tips så det är verkligen kul att prata med dig om sånt här. Du kan verkligen din grej =)



Tack ännu en gång. Det betyder jättemycket för mig :)

2009-07-30 @ 22:16:09
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0