Svettig dag..

Ja, idag har jag knappt varit utanför dörren, och varmt har det varit kan jag lova! Har skurat ut alla skåp och lådor i hela köket, så nu finns det inte en smutsfläck inne i dem så långt ögat kan nå. Varför jag bestämde mig för att sätta igång och göra en sån sak i sommarvärmen var dels för att jag ville se så att vi inte hade sånna äckliga skalbaggar som la ägg inne i skafferiet eller andra skåp eller lådor, och dels för att jag behövde vila lite från solen och få det gjort så det var bara att göra det. Det är väldigt skönt att ha det gjort, och Rikard sa när jag var klar, "Vad rent och fräscht det känns i lägenheten med en gång". Haha, och då visste han inte ens hur smutsigt det var innan... Det är ju sånt man aldrig ser, förrän man tar ut allt och börjar göra rent. Nästa projekt som blir senare, eller kanske imorgon är att tvätta alla skåp och lådor med klorin så dem blir vita och fina (i den mån det går vill säga! Dem behövs målas om egentligen, men det har vi inte riktigt pengar till än, då det är rökskadat i hela lägenheten i princip men det kommer så småningom). Men tar man klorin så gör det susen! Så det får det bli.

Ska träna med Emma nu ikväll. Först tänkte vi köra lite styrkeövningar, får mixa ihop några bra som vi båda gillar, sedan tänkte vi springa lite senare ikväll när det blivit lite svalare (om det nu ens blir det?). Känner mig riktigt duktig idag! Det ska bli skönt att somna ikväll. Trots att jag inte städat så mycket av den "ytliga" stökigheten idag!

Har ni gjort något skoj idag?



Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va skönt det måste kännas när det är gjort, att man trots det fina vädret tog sig i kragen ;)

2009-07-02 @ 21:58:29
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0