Ändrad dygnsrytm

Ja, nu har jag äntligen? ändrat min dygnsrytm. Tycker det är både bra och dåligt. Nu sover jag iallfall till minst tio på morgonen, vilket jag tycker är skönt, men samtidigt är det segt att gå upp mycket senare och missa massa timmar på morgonen. Men något som är bättre är iallafall att jag orkar vara vaken längre på kvällarna, det ger jag mig själv ett plus för ;) Jag som somnar redan innan tio annars typ, nu kan jag vara vaken jättelänge. Det är knepigt det där när man är ledig, jag vill inte vara ledig. Fast ändå är det jätteskönt.. Jag vill att mamma ska komma hem. Funderar på att åka upp till kattungarna snart, inte sett dem på över en vecka nu! Dem måste växt så det knakar. Men om en vecka åker brorsan och Julia till Italien och då får jag passa alla 9 katter i två dagar tills mamma och dem kommer hem. Det ska nog bli bra. Nu är jag nyfiken på hur det går med budgivningen, men inte hört något från någon än..

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0