Drömmer mig bort..

Till ett soligt Sverige, med massa havsbad och solning... Åhh.. Nu är det 11 juni och vädret har varit piss varje dag hela denna månaden typ.. Nu måste det vända.. Jag vill åka och bada, gärna till Getskär i Stora Höga. Det är perfekt där verkligen. 

Denna bilden hittade jag på google, den måste vara tagen typ på vintern, även om det står folk i vattnet, för det finns inte en enda båt bredvid bryggan, det är fullt där nu!

Vad längtar ni efter? Sommaren? Midsommar kanske? Jag hoppas det är fint väder på midsommar, äta god mat och massa jordgubbar! Mums. Nej, nu ska jag fortsätta drömma vidare och strax gå ut och ta en promenad med lilla Sara. Det är iallfall inte regn idag, hittills.

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0