Dumma mig.

Yes, då var det en ny dag, och jag mår väl sådär. Inte för att jag drack igår, som jag trodde, utan för att jag endast åt en pytteliten bit smörgåstårta hos Sara, och stod mig sedan på den resten av dagen och kvällen. Alla som känner mig vet att jag måste äta och få i mig näring för att praktiskt taget överleva så imorse när jag vaknade kändes det som att min mage var vänd ut och in typ. Blir precis som när man är magsjuk kan man säga, exakta symtom. Man mår så sjukt illa, just för att man inte har något i magen, och då kan man inte äta för att man mår illa, sedan mår man ännu mer illa och tvingar i sig något men då kommer det upp lika fort igen typ.. Suck! Men nu har jag druckit ett helt glas med Resorb (vätskeersättning, samma sak som man får i dropp) och det börjar kännas lite bättre. Så snart ska jag nog försöka få i mig något att äta så jag blir bra igen.

Hade kanontrevligt igår! Sara var så fin och glad och vi satt hos henne ganska länge och skrattade, pratade och drack lite cider. Men när dem skulle in till stan hade vi inget att göra, och vi kände inte för att gå hem direkt jag och Emma, trots att hon skulle jobba idag, så vi gick bort till Isa för där var det massa folk kvar även att hon åkt in till studentfesten. Så satt där en stund och sjöng och pratade tills vi fick gå hem för att Emma skulle ju som sagt jobba. Men det var trevligt.

Mamma och dem sitter på planet på väg till Malaga nu... Fan! Jag ville ju också.. Och inte nog med att dem ska få vara där i två veckor, nästa vecka ska det komma en värmebölja där nere med en sådär 35-40 grader värme ungefär! SJÄLVKLART händer det just den gången jag inte åker med ner. Varför? Jo, bara för att retas! Bara därför. Haha.
Så fick en bil igår, yippie! Det är inte fy skam att ha en bil i två veckor ändå, så det är väl det enda bra med att dem åker. :) Fick även skriva på en fullmakt på huset, som jag och min storebror ska skriva på eftersom dem inte är hemma och det var visning igår och många var jätteintresserade så mäklaren trodde det skulle gå fort att få sålt det. Då måste ju mamma och dem ha överlåtit oss till att kunna tacka ja till ett bud, känns som man har lite mycket ansvar på sig men det är kul! :) Vi kommer ju hålla kontakten med mamma och Mikael såklart. Hoppas dem får mycket mer pengar än dem begärt.

Imorse ringde min sötnos Ellen, och frågade om jag ville komma upp till henne ikväll för att jobba hos henne imorgon i Lidköping bara för att hon vet att jag inte fått något jobb och studiebidraget denna månaden var halva mot vad det brukar vara. Hon är för söt! Självklart tackar jag inte nej till jobb, framför allt inte om det är med Ellen! ;) Går ju inte att ha annat än skoj med henne. För er som inte vet, så är det min klasskompis på högskolan! Så blir väl att man åker upp till Skövde ikväll, för vi börjar redan klockan 5 imon bitti nämligen... Puuh! Hur ska jag lyckas med det? :D Lär sova hela tågresan hem imorgon eftermiddag iallfall. Det är ett som är säkert! :)

Nej, nu måste jag nog försöka äta något, känns mycket bättre efter lite resorb.

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe tack =P Men bilden gör inte resultatet helt rättvis.. kollar man på nära håll så ser det inte lika fint ut, men det är bara att öva mer =) hehe

2009-06-04 @ 20:37:08
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0