Ett trött inlägg!

Igår efter att jag storstädat och skurat och städat överallt man kan tänka sig åkte jag upp till mamma för att mysa lite med bebisarna och så. När vi kom dit så ville min bror åka till Hålsjön och bada så jag tänkte att jag kan ju åka med och hålla mamma sällskap medan han badar, för som alla vet, så är jag inte ett stort fan av insjöar. Ska jag sola och bada så ska det vara vid havet, annars ligger jag hellre hemma i trädgården i prinicip. Visst, jag kan såklart bada i en sjö en varm sommardag, det har jag gjort massvis med gånger, men det är som sagt inget jag direkt uppskattar och älskar. Dels för att vattnet är grumligt och man ser inte botten eller något, helt mörkt och äckligt. Dels för att man inte ser om det är fiskar eller andra läskiga djur där man badar, och sist men inte minst, alla äckliga djur som flyger omkring och vistas runt sjöar som du inte ser alls lika ofta vid havet! Tex. BLINNINGAR!
Fick mitt allra första blinningbett igår vid den sjön vi var vid. Vi var där i inte ens en minut, för brorsan ångrade sig och ville inte bada. Då kände jag hur det stack/brann till i knävecket och då var det kört. Började klia och växa sig större, men sen tänkte jag inte mer på det. Förrän några timmar senare när jag skulle åka hem och resa på mig. Hade så himla ont där bettet varit och det hade börjat svullna upp men var ändå inte överdrivet jobbigt. Men inatt, har varit så jobbigt, och idag har det bara blivit värre och värre och nu gör det ont även när jag är stilla.. Suck! Det är stort som jag vet inte vad, och stenhårt... Det är jävligt äckligt kan jag säga. OCh tror ni inte att när jag är hos Emma förut och hjälper henne med tvätten, att det biter till på min ena skinka, och jag ser en blinning flyga iväg?! Det är helt otroligt.. Men dock så har det bettet inte börjat klia ens särskillt mycket så kan hända att jag hann få bort den innan han sprutade in giftet som gör mig allergisk. Annars dör jag, då kommer jag ju varken kunna gå ordentligt eller sitta på flera dagar... Haha, skulle se kul ut!

Detta var ett litet klagoinlägg bara för jag har så jävla ont och tänkte att jag iallafall skulle skriva ett inlägg innan jag fortsätter halvsova framför tvn. Är väldigt trött och har väldigt ont som sagt... Visste att jag inte skulle klara mig undan alla allergier som finns. Sån tur kan jag inte få ha tydligen.

Nu ska jag vila vidare. Hörs senare eller imorgon mina vänner!

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0