Fågelkvitter och sol

Ja, det vaknade man till imorse. Visst är det underbart? Vaknade redan vid åtta, vet inte varför, men jag var ju så trött igår kväll så jag vet inte vad! Var helt slut verkligen, så hann inte ens se klart på So you think you can dance? tyvärr. Jaja, det kommer ju repriser, jag dör inte av det! =)

Nu på morgonen har jag gjort en smoothie på vaniljyoghurt och tropiska frukter blandat med müsli. Det var väldigt uppfriskande, dock dricker jag ju helst en smoothie utan müsli men på morgonen behöver man få i sig lite mer än bara lite yoghurt och frukter så jag la till lite fibrer. Tänkt hela morgonen på om jag ska gå ut och ta en promenad, jag älskar att ta promenader verkligen, speciellt i sånt här väder, men det enda som gör att jag inte gått ut är för att det är inte så kul att göra det själv dock. Har man någon att gå med och prata med så kan jag gå i flera timmar. Det är så mysigt. Så idag blev det ingen morgonpromenad men det gör inget.

Nu tänkte jag slå en signal till lilla Emma och se vad hon gör. Åker kanske upp till henne om en stund, får väl se vad hon säger. Lite tråkigt när man inte har bil nu bara, så jag får ta bussen hela vägen till Skepplanda isåfall. Jaja, vem dör av det? =)

Vad ska ni göra idag?

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe det låter bra :) Ingen av oss har jobb just nu iaf, alltså inget inbokat.. Men sen kan dom ju ringa in mig emellanåt, men inte speciellt ofta pga alla nerskärningar.. sen har ju förskolorna stängt vissa veckor med, så jag tror inte det blir nåt jobb ändå.. =P hehe

2009-06-25 @ 11:20:24
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0