haha.

Vet ni vad? Jag kom på vad jag glömde skriva i mitt inlägg precis, som hade rubriken "sjukt".. Så ni kanske undrar varför jag skrev sjukt och sen massa andra saker... haha!
Förut så när vi satt och åt nämligen, så började det regna. Trodde vi. För helt plötsligt började det hagla. Mycket. Det var riktigt sjukt att se, för har aldrig i mitt liv sett så mycket hagel på en och samma gång och det blev helt vitt på marken. Nu tänker jag sno en bild av Nikke (du får skälla på mig sen om du vill, haha!) men det är ett bevis på hur mycket det haglade egentligen eftersom det till och med la sig på marken:


Man kan knappt tro det är sant?? Men det är det! Jag blev helt förbluffad. Nu får vädret lägga av, jag vill ha sommar!

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0