Njuter för fullt!

Just nu njuter jag av att jag är ledig. Nu tänker jag inte ett dugg på att jag inte har något att göra på dagarna, för nu är det rena högsommaren här! Idag blir tredje dagen vid havet denna veckan för min del, åh vad jag älskar det! Jag ska verkligen bo vid havet någon dag, det har jag bestämt sen länge tillbaka och jag vill det bara mer och mer nu när man kan åka ut dit och njuta hela tiden!
Igår var vi ute med Rikard syster Jennie och hennes pojkvän och Thomas. Alla tog dopp utan Rikard, han låg och sov mesta tiden för att han varit vaken hela natten.. Haha. Jag skrattade och sa att det var bara tur, för annars hade han nog klagat på att han ville åka hem för han är ingen solar människa så :) Men jag fick iallafall övertalat honom att smörja in sin rygg, men ingen av oss tänkte ju på benen. Igårkväll hade han så ont i sina knäveck, då hade han bränt sönder dem verkligen. Stackarn! Han som gick upp 7 imorse för att åka och spela korpcupen i Skepplanda. Han hade ont kan jag säga... Hoppas det går bra för honom idag ändå!

Nu hoppas jag att mamma och dem snart ska komma och hämta mig, det blir Getskär idag också. Det ligger vid Stenungsund, i Stora Höga, vilket gör att det tar typ bara en 20-30 minuter max att åka dit tack vare motorvägen som går hela vägen nästan!

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Becca

http://www.viraltrafik.se/?bexx Snabbt o enkelt för fler besökare ! =)

2009-06-28 @ 08:44:46
URL: http://mammabexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0