No sunshine..

Nej, det stämde, det är ingen blå himmel och sol idag. Det är molnigt, men inte jättetjocka mörka moln som tur är. Men det är bra, för då blir det lite städning hemma utan att man får ångest av att vara inne hela dagen. Har skurat ur kylen nu på morgonen, riktigt grundligt och rensat ut massa matvaror som aldrig används osv. Snacka om att det blev tomt, och rent! Nu är det snart dags för en storhandling och fylla på lite igen. Det blir nog bra.

Imorgon ska jag och Emma gå på Saras student. Eller rättare sagt, vi ska hem till henne efter dem sprungit ut och så. Emma jobbar ju så vi kan inte gå och se när dem springer ut, vilket är rätt skönt för då slipper man stressa massor på morgonen och så. Då kan man ta det lungt, för vi ska inte vara där förrän efter 16. Det blir nog skoj! Och förstår att Sara måste vara överlycklig, för studenten är något av det roligaste man får göra i sitt liv, helt klart. Tycker det är skrämmande att det redan gått ett helt år sedan vi tog studenten, jag fattar inte hur tiden kan springa iväg så fort?! Har redan läst mitt första år på högskolan, och det gick fortare än något år i skolan känns det som. Men det är ju bara bra :)

Idag har jag inte planerat att göra så mycket, blir kanske lite städning och småplock, slappa och ska snart iväg och handla lite lunch tänkte jag. Hoppas dem har kvar färska jordgubbar för det är jag jättesugen på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0