Nu funkar det för mig!

Nu ser jag att min nya design funkar även i mozilla, hoppas det gör det för alla andra också! Det var inte direkt några roliga läsare som skrev kommentarer igår, bara söta Jennie som kommenterade och ville att jag skulle skriva mer om bra kost och lite recept på bra, nyttig mat. Och självklartska jag göra det! Det var en jättebra idé, inte ens tänkt tanken själv och det är något jag är intresserad av och gärna delar med mig av. Så från och med nu ska jag allt försöka få in lite mer kost och nyttigheter i bloggen! :) Hoppas jag lyckas! Hehe.

Har varit uppe hos mamma och dem idag för brorsan skulle jobba hela dagen och sov hos Julia inatt så var tvungen att upp och mata katterna. Fick en liten chock när jag såg att det inte var städat, inga vattnade blommer etc etc.. Och det ska vara visning imon igen så vi fick sätta igång och städa lite för jag får panik på att han kan lämna det så: Men det är väl killar i ett nötskal antar jag, som inte ser smuts eller vad det nu kan vara frågan om. Haha.

Katterna mådde bra, väldigt skygga är dem bara tyvärr, speciellt dem äldsta. Väldigt tråkigt, men jag tror dock att det ändrar sig snabbt så fort mamma och Mikael kommit hem och det är liv i luckan i huset igen. Nu har det varit för lite folk hemma så dem har inte vant sig vid massa ljud och människor, men det blir det nog ändring på redan på torsdag!

Igår åkte jag bort till Annette där pappa och Joakim var. Satt där och pratade och kollade på AFV och skrattade. Skulle åka ner till klubben senare, så jag, pappa, Annette, Joakim och Adam åkte ner. Det var inte massa folk där, det var lugnt och trevligt. Drack lite öl och lite tequila rose, haha, som slutade med att lillbrorsan hade en hel del i håret eftersom vi körde "Botten upp och resten i Jockes hår" men jag fick igen, han hällde resten av sin jäger i mitt hår, men det var inte i håret utan på byxorna så dem blev lite kladdiga minst sagt. Haha. Men det är roligt när man kan umgås med familjen så tycker jag, för jag har världens bästa familj och gillar verkligen att umgås med dem! Det är jag väldigt glad för.

Idag blir det kanske bio. Får se vilka tider den går och vad vi känner för senare. Nu ska jag ta något att äta!


Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe kul att du gillade tipset :)

Vad är det för förändring du har gjort på bloggen? jag kan inte se nåt, ändå kör jag med explorer :P

2009-06-14 @ 21:09:39
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0