Onsdag och regn

Vaknade väldigt sent idag. Strax före tolv. Men satt uppe till närmare halv fyra, för blev lixom nästan pigg på något sätt. Satt vid datorn och pratade med några nattugglor som är vakna sent, så helt ensamt blev det som tur inte. :) Fick massa bra ny musik som jag strax ska sätta på och lyssna på tänkte jag!

Vad händer idag då? Jag har iallfall ingen aning. Vädret är ju riktigt dåligt. Var med Sara igår hela kvällen, till någon gång vid ett inatt tror jag, eller halv två, då jag gick hem. Vi skulle kolla på film, men fastnade i massa annat tjöt som vanligt.. Hehe! Trodde man kunde ta sig en promenad eller så idag, men det ser inte så ut nu iallfall. Får väl se om jag hittar en film eller något att kolla på. Hade varit trevligt att ha sällskap bara.. Någon som vill se film en regning onsdag? :P

Har inte så mycket att skriva just nu känner jag, men imon blir det träning! Skönt. Det behöver jag. Kanske kan hoppas på  bättre väder ikväll så man kan ta sig en långpromenad.


Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0