Pysslat lite med designen!

Nu har jag suttit och pysslat lite med designen på min blogg, igen, och fått ändrat lite så jag tycker den ser lite ny och fräsch ut. Tog bort den genomskinliga bakgrunden, för märkte att det syns ganska dåligt med bilder och text när man har den så, så nu är det vanlig vit igen och hoppas det ska se bättre ut och synas bättre! Ändrat lite småpyssel bara. Hade inte ork för att göra något drastiskt! Haha. Men för mig så syns bara ändringarna när jag kollar genom internet explorer, men jag använder ju bara mozilla, och där har inte ändringarna kommit än. Ni får gärna säga till om ni ser ändringarna i Mozilla, annars kommer dem säkert så småningom för det blev så sist med kommer jag ihåg!

Kommentera gärna om ni tycker det blir bättre såhär, eller om ni tycker jag ska ändra tillbaka något! Alltid kul med kommentarer :)

Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag ser ingen förändring :P

2009-06-14 @ 11:42:26
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0