Saturday

Idag när jag vaknade tänkte jag inte ens på att det var lördag. Tänkte att folk jobbar som vanligt osv. Då märks det att man inte har något att göra på dagarna, och har sommarlov utan att jobba! Man glömmer av vilken dag det är. Segt faktiskt. Och inte är det bra väder idag heller, jättemörkt ute så kommer nog regn när som helst.. Försökt gå in på smhi flera gånger nu, men det funkar inte. Hoppas inte det är ett dåligt tecken på att vädret ska bli kasst imorgon också nu när jag förväntar mig sol så jag kan testa min nya bikini och få solat lite!

Har ingen aning om vad man ska hitta på idag. Åker kanske upp en sväng och kollar till katterna, men det var tydligen lugnare igårkväll så är inte lika orolig längre. Vi får hoppas det inte händer något mer helt enkelt.. :(

Nu längtar jag efter min mamma så himla mycket! Bara sex dagar med idag som jag ska åka till Landvetter och hämta dem! Åhhh, längtar ihjäl mig... Mamma är min bästa vän, vi har så kul tillsammans och är så glad att man kan ha en sån relation till sin mamma. Vi gör väldigt mycket tillsammans, och det är jag så glad för! För jag har världens bästa mamma, det kan ingen ta ifrån mig. Även att hon bor uppe i Skepplanda så träffas vi nästan varje dag, så nu har det blivit lite konstigt att inte träffat henne på över en vecka! Haha, jag är knäpp, men jag tycker bara om henne så mycket! :) Love u!


Mamma på Kreta -06

Jag på Kreta -06

Love / Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0