varmt!

Ja, det kan man lugnt säga att det är idag. Jag gick bort till pappa vid ett idag, för tänkte att jag måste få lite sol på mig trots att det såg ut att blåsa massor ute. Tur att det blåste säger jag bara! La mig i trädgården vid halv två, när klockan var två trodde jag att jag skulle smälta bort ungefär. Haha. Låg och pressade 20 minuter till, sedan kom lilla Em och Ludde förbi och hälsade på. Var jättetrevligt att se henne/dem igen! Hon jobbar ju i Skövde hela sommaren så blir inte så mycket man ser av varandra tyvärr. Men på söndag kommer hon hem och är ledig på måndag så om vädret tillåter åker vi nog ut till havet och myser. Hoppas det är fint!
När jag gick från pappa vid tre så visade termometern (som sitter i skuggan) 29 grader! Inte konstigt att jag blev varm! Måste ju varit en 35 grader i solen då åtminstone. Gud, förstår mig inte på Sverige vädret alltså. Ena dagen känns det som höst och andra är det tropisk värme. Haha, man blir inte klok på detta!

Nu väntar jag på att mamma ska komma och hämta upp mig, jag ska åka hem till dem en stund och gosa med mina 6 bebisar som jag inte sett sen i söndags! Tänkte nog ta med min kameran idag också och ta lite kort på dem så ni får se hur otroligt söta dem blivit nu när dem växt till sig lite!

Imorgon fick jag låna en av mammas och deras bilar, så jag och Rikard tänkte åka ut till havet. Får väl se om vi får med oss någon mer, kanske Jennie och Kim? :) Ja, vi får se på det lite senare som sagt! Nu är jag varm och hungrig.

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0