Dans!

Yes, det är det snart. Jag och Emma ska iväg och shakea loss lite! Vädret idag var kanon, dock så blåste det ju storm ute så det var inte speciellt varmt i vinden. Men när jag gick till bussen imorse så ställde jag mig i busskuren och fick precis solen i ansiktet och solade mig lite, gud vad underbart! Mer sånt! Hoppas verkligen det är våren som kommer nu, på riktigt.

Får väl försöka fixa lite med min design här också någon dag, har ju inte haft tid dessa dagarna direkt. Men vi får väl se framöver så man får någon snygg design och inte den tråkiga som är nu!

Sitter och pratar lite med min underbara kusin på msn nu. Tycker det är så himla kul att hon blivit så stor att vi kan sitta och prata lite på msn och sånt :) Tycker så mycket om mina sötnos kusiner! Men tiden går fort, kommer ihåg när jag var i hennes ålder måste det varit, när jag satt och höll henne som nyfödd.. Herregud, det känns nästan som igår! Ja, som sagt.. tiden bara springer iväg så det är bäst att försöka ta vara på tiden som är så gott som det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0