:)

Nu håller jag på att göra mat. Det blir enchiladas med kyckling och fetaost idag. Åh så gott! Solen skiner fortfarande, tog oss en kort liten promenad förut, hade varit skönare med en längre men eftersom vi började bli lite hungriga fick det bli att gå hem och göra mat istället.

Idag ska vi väl inte göra så mycket, kolla på film sen och så. Rikard skulle väl kanske bort till festen i Tudor en sväng och prata lite med ett par kompisar som ska dit, men då stannar jag hemma för kom på att jag har glömt att kolla på andra avenyn avsnittet för denna veckan! Tränar ju på tisdagar nu och kommer hem när det redan börjat så får se på det på datorn istället. Så får väl se om jag orkar kolla på det lite senare. :)

Imorgon ska vi till min morbror som fyller år. Ska bli trevligt. Det blir vår familj och mormor och Gert. Martin och hela familjen är ju i Egypten och gottar sig! Avundsjuk är jag. Fast hade varit med avundsjuk om det varit regn här hemma faktiskt! Tränar kanske imorgon kväll, får väl se vad vi orkar och känner för. Då är det mitt sjunde pass denna veckan. GOTT! Känns så himla skönt att hålla igång så mycket. Haha, hade jag vetat att jag skulle bli sånhär träningsmänniska för ett par årsedan så hade jag nog svimmat. Då var jag mer anti-träning! Men men, förändras det gör alla, förhoppningvis till det bättre!

Nu ska jag kasta in mina goda enchiladas i ugnen!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0