Gott!

Vaknade tidigt idag med, oj, så förvånad jag blev! Kollade på klockan och var helt säker att det stod nio så tänkte att då är det ju ingen fara om man går upp. Men så satte jag på tvn och ser att den bara är åtta. Suck! Därför jag var lite små trött fortfarande då.. Men kollade vädret och fick en bra nyhet som jag verkligen hoppas stämmer också. Som jag sagt tidigare så är det fiskepremiär imorgon för havsöring. Och ut ska vi! Och vädret visade mellan 8-10 plus hela dagen idag, och inatt skulle temperaturen hålla sig hög, alltså ingen frost! Nu kanske våren verkligen kommer? Det skulle vara runt en 5-7 plus inatt, så skulle det bli strålande sol och 10 grader imorgon! Vadå härligt ute vid havet? Nu hoppas vi bara att det stämmer också :)

Igår skulle jag ju göra intervju med mamma. Det gick jättebra och vi lyckades spela in en intervju om stress på jobbet. Men sedan när jag skulle lyssna på det igen så det hade blivit bra, då givetvis märker jag att bandet förmodligen är använt för många gånger för att allt som sägs hörs inte och det lixom "hoppar" lite.. Suck! Nu måste vi alltså göra om det.. Fast nu vet vi ju iallfall vad vi sa sist så det är nog inga problem så sätt, men ville ändå bli klar så man kan sluta tänka på det nu.

Ska till optikern på fredag också förresten! Kolla synen igen eftersom det var snart två år sedan jag gjorde det sist. Vad fort tiden går.. Och jag vet ju med mig att jag inte använt mina linser speciellt flitigt det, senaste året typ så hoppas inte synen försämrats massa! Men anledningen till att jag ska dit är också för att jag provat ut ett par glasögon, finally. Nu ska man vänja sig vid sånt också. Men kommer inte använda dem jämt som jag känner det nu, utan bara för att slippa linserna ett tag då det är ganska jobbigt att ha linser med min astigmastism. Men det blir nog kanon! Lägger ut en bild på glasögonen så fort jag kommer ihåg vad dem heter! :)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0