Monday.

Hann inte skriva igår, för först var vi på kalas hos min morbror och sedan var det hem och hämta träningskläderna och sedan dra iväg och träna. Mitt sjunde träningspass den veckan! Gott!
Idag har jag fått hoppa in och jobba igen, och har väl haft en otursdag kan man säga. Först hackade jag av mig ena nageln, så långt ner att jag skar av en bit av skinnet också så det gör sådär lagom ont! Sedan skulle jag skära en apelsin och äta, ja då skär jag ett snitt i fingret bredvid det första, så det blöder rätt rejält som det brukar göra med sånna sår.. Suck! Så nu är man plåstrad på halva vänsterhanden typ, haha. Tur att inget finger åkte av, började nästan tro att det var meningen att jag skulle skära av ett finger idag så klantig som jag var!

Är rätt seg nu faktiskt, ska nog lägga mig och vila en liten stund snart, för sedan bär det av till träningen. Idag är det core som gäller.
Imorgon blir det till att åka till vårdcentralen vid lunch och ta lite blodprover och sånt.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0