Morning..

Ja, klockan är inte mycket, men uppe är jag! Det var svårt att somna om efter att Rikard gick vid halv fem och jag visste att jag bara fick sova en timma till. Men är förvånad över mig själv att jag kom upp så lätt och inte är speciellt trött nu. Men då lär jag väl bli det senare!
Är helt rosig om kinderna idag, så härligt att ha lite färg igen! (Även om det inte är mycket, hehe).

Jag satte mig faktiskt här snabbt för att skynda in en snabbis på friskis hemsida och se om det möjligtvis var någon som hade avbokat sig så jag skulle få en plats på skivstången idag, och tro det eller ej, Det fanns en plats kvar! Yes. Blev ju inte skivstång förra veckan då vi sov hos Ellen i Uddevalla så idag blir det till att köra extra hårt!

Nej, nu får jag skynda mig, snart blir jag upphämtad.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0