Seg..

Ja, det kan man lugnt säga att jag är nu. Kom precis hem, har haft det jättetrevligt ikväll hos Anette. Vi åt räkor och kollade på lite Lets dance och singing Bee och bara pratade och hade trevligt. Och, inte att förglömma, gosade massor med hennes söta katt som är världens snällaste och lugnaste katt tror jag. Det är ju ingen snöboll direkt, min lilla misse som är galnast i världen istället :P Dock får jag nog säga den bästa katten i världen också i och för sig! :)

Här ligger min bebis och sover, enda gången han är lugn?! :)

Nej, nu väntar jag på att Rikard ska komma hem så blir det väl till att gå och lägga sig snart. Får hoppas det blir fint väder imorgon igen, men det skulle det ju bli. Förresten, det var faktiskt vårdagjämining idag, härligt! Man känner verkligen att nu närmar det sig.. Sakta men säkert.. SOMMAR!


En bild från när klassen var i Danmark -08. SÅ härligt! Får nog åka dit i år igen.. Mysigt med palmerna och sandstranden dem gjort alltså. Nej, som sagt.. Sommar! Åh! :)

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0