Underbart är bara förnamnet!

Våren är här. Hoppas bara den tänker stanna också! Jag är helt överlycklig. Tog en promenad förut, sedan satte man sig i pappas trädgård, där det är helt vindstilla och solade ansiktet. Det blev så varmt att man knappt ville sitta med tjocka kläder på sig, men sjuk har jag ingen lust att bli. Men gud så skönt det var! Satt där i närmare två timmar och bara gottade mig, och nu ser jag väl ungefär ut som Pippi Långstrump med fräknar på näsan! haha. Sött värre.
Fick se en del vårtecken också, massvis med krokus som slagit ut i folks trädgårdar (inklusive hos pappa). Har tagit en bild:

Visst ser det underbar ut?! Detta är alltså taget runt halv två tiden idag, och det är den 18 mars!
Nu kan man inte göra annat än att längta ihjäl sig efter sommaren...

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0