Usch!

Imorse när Rikard gick upp för att åka till jobbet vid fyra tiden så väcker han mig och säger åt mig att jag måste kolla ut genom fönstret för det är massa snö ute. Men det var bara det att han lurade mig i lördags att det snöade massor ute, så jag trodde inte på honom idag. Men tillslut insåg jag att han inte skojade, när jag gick upp och tittade ut. SUCK! Fan också! Våren hade ju kommit. Så kom det mer snö! Sån tur att det har varit sol hela dagen så det mesta av snön smält bort, men visst ligger det en del kvar.. Nej, kommer det mer snö efter inatt så vet jag inte vad jag gör.. Nu ska våren komma, och då på riktigt tack!

Vaknade tidigt imorse, vet inte riktigt varför. Var svårt att somna om efter att Rikard gick när jag gick upp och sånt där vid fyra. Så pratade lite med Emma och kom överrens om att vi skulle åka upp till deras nya lägenhet och måla lite i hallen. Har haft väldigt trevligt idag! Hon fick köra ner mig till vårdcentralen också på dagen eftersom jag hade tid där idag. Tog lite blodprov och så, men det gick bra. Får väl se vad min läkare säger när hon ringer sen bara, men det ska nog inte vara någon fara :)

Ikväll blir det daaans! Idag ska lilla Sara följa med också, ska bli väldigt kul! Hon kommer väl skratta ihjäl sig, och det kommer jag och Emma också. Det blir många Emma med i detta inlägget märker jag, haha. Men det är så när man känner en hel del Emmor :D

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0