Vaknade tidigt.. Igen.

Hm, det måste bero på att det är så ljust så tidigt och att det är soligt som jag vaknar så himla tidigt nuförtiden. Och kanske för att jag lägger mig och somnar säkert redan vid tio-tiden oftast. Men ändå. Det är rätt skönt på ett sätt, man har verkligen en hel dag framför sig, dagen försvinner ju fort när man går upp vid typ elva lixom. Men nu är jag uppe redan mellan åtta och nio varje dag. Jaja, det är ju kanon att man fått in sådana dygnsrytmer tycker jag! :)

Igår var det våffeldagen. Jag har inte ätit våfflor på ett par år tror jag, så jag blev ganska sugen. Så jag var tvungen att göra våfflor. Men som vanligt så höll jag på att spy efter två våfflor med sylt och grädde, det blir alldeles för mäktigt för min mage! Kanske därför jag äter det så sällan, nu kommer jag komma ihåg detta ett tag framöver tills jag glömt av det igen och suget på våfflor tar över.


Blev ingen träning alls igår heller, huvudvärken blev för jobbig så fick vara hemma och låg i sängen ett tag. Började må illa också och kände att nu, nu kommer en riktigt migränattack när som helst, ville gärna inte resa mig ur sängen, men jag klarade mig ganska lindrigt undan igår. Nej, nu måste jag snart skaffa ett par glasögon så jag slipper få huvudvärk nu när solen kommit fram. Stackars mina ögon. Jag kommer väl bli blind när jag blir gammal om jag inte börjar använda linser och glasögon regelbundet nu. Det måste bli ändring på detta, och det är snart.

Idag ska jag träffa min sötnos Em! Det var väldigt längesedan vi träffades eftersom hon flyttat till Skövde och pluggar där :( Men vi pratade lite om utlandsresa etc. igår, kan bli skit kul om vi fyra åker iväg på en riktigt skön semester! Ännu roligare är det är grabbarna redan känner varandra :) Nej, det tåls att fundera på och spara pengar till, absolut.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0