Är det inte underbart så säg?

Var ute vid havet igår, fast bara en ca 2 timmar för vi åkte så sent. Men hann allt få lite sol på mig, OCH ta årets första dopp i 15.8 grader varmt (kallt?) vatten! Det tog en bra stund innan vi vågade ta mod till oss, men Emma vågade först och då var jag inte långt efter kan jag lova. Maneterna hade kommit, och det gav mig tecken på att det iallfall gick att bada. När dem har kommit är det ju "varmt" i vattnet. Såg dock inga brännmaneter, dem kommer ju när det blivit ännu lite varmare, så nu är det väl lite mellanting men det är perfekt :) Jag är kär i solen och havet!

Ska eventuellt åka ut en sväng idag också, men blir heller inte från morgon till kväll eftersom det är morsdag. Men Emma skrev nyss och frågade om vi skulle åka ut en sväng, och det kan man ju inte tacka nej till :) Då ska vi planera vårt sommar-tränings-schema också. Ska bli skoj! Skönt att ha någon som vill träna lika mycket som mig, även på sommaren när det är träningsuppehåll för friskis. Men jag vill faktiskt börja på Life, som öppnar precis här bredvid oss. Dock betalar jag ju bara 100 kr per år i friskis eftersom jag är funktionär, så det är lite jobbigt att försöka bestämma sig om man ska börja betala ett par hundra i MÅNADEN, istället för en hundrig per år. Det är sjukt stor skillnad i pengar kan jag ju säga.. Speciellt när man är en fattig student och Rikard inte får ett jobb.. Suck. Jaja, det är bara att hoppas på det bästa så jag kan börja träna på Life för där finns mer möjligheter för mig än friskisAle har just nu. Tyvärr. Gillar dem jättemycket och tycker alla borde träna med dem, så att vi har råd att skaffa egen lokal så det blir gym etc, men blir vi mycket mer folk så kommer vi inte få plats i minimini lokalerna vi har idag. Väldigt segt. Men vad ska man göra åt det? Inte mycket jag kan göra.
Nu ska jag dra till havet om en timma, och ha det riktigt gott!


Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0